oferty pracy2021-09-20T15:29:41+02:00

CEBioForum poszukuje do współpracy osoby do pracy przy międzynarodowych eventach dla branży biotechnologicznej.

Event Manager/Koordynator eventów 

Zakres obowiązków: 
● kreowanie, planowanie i zarządzanie regularnymi projektami eventowymi i targowymi,
● odpowiedzialność za budżet realizacji,
● prowadzenie rozmów sprzedażowych i przygotowywanie ofert,
● tworzenie, prezentowanie i kosztorysowanie ofert dla klientów,
● kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami.

Nasze wymagania:
● minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
● doświadczenie w realizacji eventów i targów,
● umiejętność przygotowania ofert, szczegółowych kosztorysów do projektów i ich rozliczania,
● komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
● doskonała organizacja pracy, umiejętność prowadzenia kilku projektów równolegle pod dużą presją czasu,
● dyspozycyjność, elastyczność, otwartość na pracę w dynamicznym środowisku,
● samodzielność i sumienność,
● znajomość języka angielskiego (poziom zaawansowany),
● umiejętność podejmowania decyzji,
● umiejętność radzenia sobie ze stresem,
● poczucie odpowiedzialności,
● umiejętności planowania,
● pozytywne nastawienie do drugiego człowieka.

Oferujemy:
● umowa o pracę lub B2B + prowizja
● elastyczny czas pracy
● telefon służbowy, komputer
● wygodne miejsce pracy w biurze w centrum Łodzi
● pracę w różnorodnym środowisku w dynamicznie rozwijającej się branży w Polsce

Aplikuj

call & talk
+48 881 300 888

write & ask
info@cebioforum.com


Jacek Kaszewski
Director CEBioForum
j.kaszewski@cebioforum.com
+48 796 309 888




Mira Kubik
Founder
m.kubik@cebioforum.com
+48 502 020 905



Grzegorz Dębowski Founder g.debowski@cebioforum.com
+48 781 273 870

Ta strona używa plików cookie i usług stron trzecich. Korzystająć z serwisu akceptujesz ich postanowienia i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką RODO POLITYKA PRYWATNOŚCI Zgoda